Hakkâri Üniversitesi Rektörü Gençcelep, 264. ÜAK toplantısı’na katıldı

Hakkâri Üniversitesi Rektörü Gençcelep, 264. ÜAK toplantısı’na katıldı

Kaynak:Esra Özatak

Hakkari üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Musa Gençcelep, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanlığında gerçekleştirilen 264. Üniversitelerarası Kurul (ÜAK) Toplantısı’na katıldı.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar’ın başkanlığında düzenlenen toplantıda; yükseköğretimde kalite odaklı dönüşüm, uluslararasılaşma, mikro yeterlilikler, üniversite-sektör iş birliği, istihdamla uyumlu eğitim modelleri ve “2030’a Doğru Türk Yükseköğretiminin Yol Haritası” kapsamında yürütülen çalışmalar değerlendirildi.

Üniversite rektörlerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, ayrıca yükseköğretimin güncel gündem maddeleri ele alınırken, yükseköğretim sisteminin gelişimine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

HABERE YORUM KAT
YASAL UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Hakkarihabertv.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.