İstanbul’da Amedspor Rüzgârı

İstanbul’da Amedspor Rüzgârı

Kaynak:Ajanslar

Amedspor’un Süper Lig’e yükselişinin kutlanması kapsamında kulüp bayrağının İstanbul’daki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılması talebi kabul edildi. Karayolları Genel Müdürlüğü’nün izniyle yeşil-kırmızılı bayrak köprüye asıldı.

Amedspor’un Süper Lig’e yükselmesinin ardından kulübün bayrağı İstanbul’daki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından verilen izin doğrultusunda yeşil-kırmızılı bayrak bugün köprüde dalgalanmaya başladı.

İki gün boyunca asılı kalacak

Karayolları Genel Müdürlüğü, Amedspor’un elde ettiği başarının kutlanması amacıyla kulüp bayrağının Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmasını uygun buldu.

Yapılan planlamaya göre bayrak iki gün boyunca köprüde asılı kalacak.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenen program kapsamında bayrağın iki gün süreyle köprüde dalgalanacağı belirtilirken, yoğun taraftar gruplarının bulunduğu alanlarda drone çekimine izin verilmediği kaydedildi.

Güvenlik tedbirleri alınacak

Kararda, bayrağın ölçüleri, bağlantı sistemi ile asılma ve sökülme işlemlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi şartı yer aldı.

Ayrıca süreç boyunca gerekli trafik ve güvenlik tedbirlerinin alınacağı ifade edildi.

HABERE YORUM KAT
YASAL UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Hakkarihabertv.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.